birbebeka 17 günlük bebeğim var bu günden sonra bebeğimi nasıl giydirmeliyim şapka eldiven uzun kollu devam mı etmeliyim mesela zıbına ne zaman geçmeliyim tecrübeli anneler yazabilir mi lütfen
myangelson birbebeka şapka eldiven takmayın bu sıcakta yazık günah ya. Benim çocuğum kış bebegiydi evde takmadım şapka zaten sıcak evler. Zibina geçilebilir
3kedili2bebekli birbebeka eviniz 25 derece üzeri ise klima vs yoksa siz askılı ile terliyorsaniz bebise de zıbın giydirmeniz yeterli olacaktır
eymenku birbebeka şapka eldiven kesinlikle takma çorap kalsin ama ev sıcak okuyorsa 26-27 nin üstü kısa kola geç uzun patikli alt artı kısa kol şeklinde ilerleyebilirsiniz bir süre gece kundak yapıyorsan kısa kolun üstüne yap kundak yapmıyorsan uzun kol giydirenikiesin
KLORAK birbebeka nisan bebeğine bile takmadım, üzerine de nefes alan müslin tulum ya da ince tulum giydirebilirsin altına sıfır kollu ince bi atletle
Rwerdst birbebeka 14 temmuzda doğdu oğlum. Hastanede ilk odaya gelirken şapka eldiven taktılar direk çıkardım odada. 23 aylık hiç Takmadı. Bence takmayın ya. İsilik olur. Ben doğduğu zaman tek Zıbın giydiriyordum. Çorap bile giydirmedim.