Kızlar merhaba, kızıma bugün 2. Ay aşılarını yaptırdık. Eve geldik ve geldiğimiz gibi kızım aşırı ağlamaya ve huzursuzlanmaya başladı. Emziriyorum ve sadece kolumda uyuyor. Yatağa koyduğum an aşırı ağlıyor ve uyanıyor. Ben de uzun bir süre kolumda tuttum. Sonra yine aynı döngü şeklinde ağlamaya devam etti. En sonunda doktora danışıp calpol verdim. Aşı olalı 8 saat oldu ve şuanda 3 saattir uyuyor. Yine de huzursuz. Çok ağladığı için de biraz telaş yaptım ve üzüldüm. Bu durumu sizde yaşadınız mı, ekstra bir şey yapmama gerek var mı?