Kızlar merhaba, oğlum başta memeyi tutamadı 2.aya doğru memeyi tuttu ancak 4.ay ayağında da meme reddi yaşıyoruz asla kabul etmiyor memeyi ilk çocuğum kimsede sağım yap sütün azalır demedi. Sütümde aşırı azaldı mecbur mama veriyorum. Şimdide de sağımla sütümü arttırmaya çalışıyorum. Bebeğim tekrar memeyi tutar mı? Böyle şeyler yaşayan var mı ? Emzirmek istiyorum 🥺 birde instagramda emzirme danışmanları oluyor onlardan yardım almak için çok mu geç 4. Ay sizce me yapmalıyım🥲