25 aylık kızımla bugün aldığım bazı işaretler ile bezi çıkardık şimdi emin olamadığım bir şey var o da İlk günler sık sormak mı gerekiyor ,tuvalette oturup oyalamaya çalışıp dakikalarca yapmasını beklemek mi yoksa sormadan kendi haline bırakıp altına kaçırmasına izin vermek mi lütfen yanıtlar mısınız nasıl bir yol izleyeceğimi hiç bilmiyorum ilk çocuğum hiçbir deneyimim de yok