UykuPerisi_ Şimdi aradılar misafirlerim geliyormuş. Bugün sabahtan etli güveç yapmıştım, bir de biber dolması yapmıştım bu ikisi var bir de çorbam var yoğurtlu. Yanına pilav yapmama gerek var mı ? Yoldayım şimdi eve geçiyorum ne dersiniz fikir verin bana
simseklivekalpli UykuPerisi_ biber dolması varken pilav gereksiz geldi ama dolma ortada et ana yemek olacaksa pilav lazım.
UykuPerisi_ alinmom ikisi olur dimi kuzum bende pilav niyetine düşünmüştüm ay hiç aklımda yoktu misafir işe giderken yapmıştım iyi ki yapmışım hazır oldular ne iyi oldu
alinmom UykuPerisi_ yeter cnm daha ne olsun hiç hesapta yokken gelen misafir umduğunu değil bulduğunu yermiş 😂
Beyninizikullanmakucretsizdir alinmom kesinlikle öyle ani arayan kişiye bu bile fazla insan en azından sabahtan haber verir 🙄
UykuPerisi_ Beyninizikullanmakucretsizdir ah hiç sorma bunlar böyle bacım eşimin tarafı yol üstü illa bi geçerken ce ee yaparlar. Bir de doğumumda gelmişlerdi ısrarla yemek beklemişlerdi benden yapmamıştım canım burnumda zaten benek öyle arkamdan laf etmişler bu nasıl gelinin var diye 😂 pizza siparişi vermiştim yiyip gitmişlerdi hahahah kız yine aklıma geldi eniştenim pizzayı istemez istemez yemesi ay Allah’ım ya
UykuPerisi_ Beyninizikullanmakucretsizdir aynen öyle boşver sanki yapınca da çok kıymetim olmuyor madalya da takılmıyor. Kv gözünde yine gelinsin yine gelinsin 😂
Beyninizikullanmakucretsizdir UykuPerisi_ Hem davetsiz misafir hem de eş tarafı aslında boş çay koy önlerine içip içip dursunlar 🤣 Allah’ım ya ben anlamıyorum böyle insanları, bebek görmeye gidiyorsun diye yemek yapmak zorunda değilsin. Tam tersi kendileri yapıp getirmeli böyle zamanlarda hem annenin yükünü hafifletiyorsun hem de Allah katında sevabını alıyorsun. Bizde pazar günü bebek görmeye gidecez sakın birşey yapma dedim çayını içeriz 2 bebek sevip gidecez dedim.
Beyninizikullanmakucretsizdir UykuPerisi_ Kuzu çevirip önlerine koysan neden yanında pilav yok derler ajjsjjsjs 😂😂
UykuPerisi_ Beyninizikullanmakucretsizdir ahahaha hakkettikler çay tabi ama işte aile terbiyesi aldık bacım olmuyor biz yapamayız öyle şeyler 😂
UykuPerisi_ Beyninizikullanmakucretsizdir kız çok seviyorum seninle yorumlaşmayı vallahi derler 🤯 o kadar gereksiz ki eşin tarafı.. ay yemediğim datbe kalmamıştır bunlardan
Beyninizikullanmakucretsizdir alinmom çok şükür ki başıma böyle şeyler gelmiyor sanırım eş tarafının en sevdiğim yönü bu çünkü görüşmüyoruz 🤣