Bebeğim 8 aylık olduğundan beri aşırı iştahsızım bir bebek oldu. Normalde iştahlı bir bebekti şimdi ağzını kilitliyor açmıyor kusma öğürme tükürme gibi şeyleri olmuyor ama ağzını açmıyor ki biliyorum aslında aç. 3-4 saat aç kalmasına rağmen bile iştahla ağzını açmıyor. Biberonu da öyle iştahla çekmiyor zar zor ek gıda veriyorum benim gibi olanlar var mı yoksa benim bebeğimde mi bi anormallik var bu aralar? Kilosu maşallah gayet iyi 9 kg idi ama kesin vermiştir yani