4 aydır bakirköy de bir salona gittim
Doku kaybına uğradım 11 seans gittim
15 bin lira verdim
Yazıyorum suna yönlendircez, yazıyorum geçicek doktora gittim doku kaybı. Delik deşik oldum instagramda yazıyorum siliyorlar
Ne yapıcam şaşırdım. İsmini versem sizde sayfaya yazar mısınız ? Destek olur musunuz ? Dava açcam kazanabilir miyim ?