Bugün sabah kahvaltıda 3 yumurta üzerine bolca pulbiber döküp yedim. Öncesinde uyanır uyanmaz limonlu su içtim. Sonra tarçınlı kahve sonra da üç yunurta yedim. Acelem vardı spor yapamadım. Dışarı çıktım. Dışarıda bi fincan sade kahve içtim. İki üç saat sonra bi ayran ve maden suyu içtim. Akşam saat 17:00 da evdeydim haşlanmış taze fasulye sarımsak ekleyip yedim. Tuz yok yağ yok!
2,5 3 litre su içtim. Bu saatten sonra yarın sabah 11 12 ye kadar bir şey yemeyecem.