gebeskaplumbagaa https://imgyukle.com/i/Cbs8W8 Sonucumuz böyle çıkmış randevumuza on gün var daha içim rahat etsin lütfen bilgisi olan bakabilirmi
endoplazmikretikulumiste gebeskaplumbagaa yapay zekaya sordum negatif dedi çölyak deil yani ben onun yalancısıyım doktorunuz bilir
endoplazmikretikulumiste gebeskaplumbagaa böyle durumlarda asm deki doktorlar da sonucu okuyabilirler anlayabilirler yani o kadar beklemeden içinizin rahat etmesi için onlarlada görüşebilirsiniz ama doktorunuza görüşmeye gitmemezlik yapmayın geçmiş olsun
Omurbebek gebeskaplumbagaa şikayetlerini nelerdi. Bende çölyaktan şüpheleniyorum henüz test yaptırmadım ama yaptıracam
gebeskaplumbagaa endoplazmikretikulumiste kusura bakmayın asmdeki doktorlar hangisi oluyor anlayamadım 🙈
Omurbebek gebeskaplumbagaa bende sürekli kabızım. Ama kilom var yani çok zayıf değilim. Bi de bi simit bir şey yiyeyim hemen karnım şişiyor davul gibi oluyor. Karnıma çok gaz doluyor
gebeskaplumbagaa Omurbebek benim değerlerim değil bu arada bebeğimin değerleri büyüklerde belirtisi nasıl olur bilemiyorum çok geçmiş olsun