Arkadaşlar bebeğimde iki aylıkken çok az kakada mukus ve kan oldu doktor alerji dedi Aptamil pregomin mama kullandık ama mukus köpüklü yeşil kaka yine devam etti doktorla konuştuk normal mama bi deneyelim dedi 5 gündür Aptamil prosyneo mamaya geçtik kan vs olmadı ama sanki mukus var gibi geldi ve yine yeşil kaka devam ediyor acaba bebeğimin alerjisi geçti mi geçmedi mi şuan 4 aylık oldu ikilemde kaldım bu mamayı kullanan varsa bebeğinizin kakası nasıl