Gksaksl melike_06 Benim de binmem gerekiyordu ama korkumdan erteledim ama uçağa yine binmicem arabayla gitmeyi düşünüyorum zor da olsa uzun da olsa.
Bulutcuk Ben 19 günlük bebeğimle binmiştim canım korkman normal yüzünü açmamaya çalış tek tavsiyen bu🤷🏻♀️
Oykuu_bebekk melike_06 bende Gaziantep gitcem bizim 3. Kez binişimiz ilk bzşde 4 aylık bindik çok keyifli geçti inişte kalkışta emzik ve biberon verdim basıncdab etkilenmesin diye şimdi 6 aylığız kızımla beraber uçcaz bakalım bizi neler bekliyor 🤣
melike_06 Oykuu_bebekk benm oglmda şmdi 4aylık nasıl geçti şimdi heryere bakıyor gezdir beni diyor nasıl durdurcam blmiyorm siz neler yaptınz
Oykuu_bebekk melike_06 ilk hareket etmeden uyanıktı daha sonra mama verdim biberonla kalkışta uyudu yolculuk süresinde inerken uyandı sonra rahat geçirdik umarım yine öyle geçer sizinde bizimde 🌺