hilalkocan 7 ocakta ikiz doğum yaptım uygulamada ayrı ayrı para gösteriyor sadece yatan para tek çocuğun neden öyle oluyor bi bilgisi olan varmi
nusyaaaa hilalkocan ilk doğumunuz mu oldu nekadar yattı size bende 3 şubatta ikizlerimi doğurdum ama 3 ve 4 cocuğum oldu ben 30 bin aldım
Hasret-_kiran0987 hilalkocan ay benimde öyle oldu uygulamada ayrı ayrı ama tek çocuğun parasını aldım
a_ne00444 hilalkocan söyle iikizlerde bı çocuğa 5000 yatıyor diğer çocuğa 1500 ve 1500 her ay alıyorsun 2. Çocuk olarak geçiyor o çocuk
hilalkocan rmysa09 e-devletten yapılıyor doğum yardımı başvuru diye giriyorsunuz zaten o ekrana sizi otomatik yönlendiriyor