basak1336 Selamm, kızım 8 ay 6 günlük verem aşısı iz yapmadı. Var mı iz olmayan bebişlerinizde.çevremdeki bebişlerin genelde iz olmuş kolunda
afrAybars basak1336 oğlum 5 yaşında onda da iz yapmadı doktora gittim aşının yapıldığına eminseniz sorun yok normal dedi canım için rahat olsun
basak1336 afrAybars sağlık ocağında yaptırdım aşıyı ama iz falan olmadı canım araştırdım bazı bebeklerde olmuyormuş
yunussemre Sağlık ocağında eğer iz olmazsa aşı tekrarlanıyor bu sefer sağlık ocağında değil vereme yolluyoruz orda yapıyorlar dediler
ggrqnitt yunussemre evet doğru , 4 aydan sonra ppd testi yapılıyor verem savaşta sonuca göre tutmadıysa tekrar aşı yapılıyor sağlık ocağında
[silindi] basak1336 evet iz olması bekleniyor öncesinde kırmızı sivilce gibi şişlik oluyor. Doktorunuza sorun tekrarlanması gerekebilir
pimpiriklianne43 basak1336 kiziminda yok ozaman ebeye sordum o vurulduğunda şişti ben gördüm tuttu demisti
basak1336 pimpiriklianne43 aşı yaptırdım ama kızımda olmadı herhangi bi iz internette baktım iz olmaması sorun yaratmıyormuş. De Osman gönülal bi yorumda sorun olmaz diye belirtmiş ama yinede sormak istedim teşekkürler
hilalyurdakulllll pimpiriklianne43 evet önemli olan o an ki kabarıklık zaten canım . Diğerleri çocukların ten hassasiyetine göre değişiyormuş .
ebrulim0 Benim oğlum 15 aylık şu an bizdede iz yok ama ben doktora sordum bazı çocuklarda olmuyor sorun olmaz dedi
afrAybars basak1336 aynen canım bende sağlık ocağında yaptırdım önemli olan aşının vücuda girmesiymiş