Alpik Teachermom17 1 yasinda oglum hic yastik kullanmadim.besigindeki yatak orta sertlikte önerilenler gibi..4.aydan sonra yuz ustu dönmeye basladigi icin sekilden sekile giriyor uyurken:)
Ozge_AyazEfee Teachermom17 2 yaşına kadar önerilmiyor. Fakat bebeğinizde reflü varsa yani kusma problemi Varsa ince bir yastık kullanabilirsiniz. Dikkat etmeniz gereken nokta ise bebeğinizin sadede kafası değil, belden yukarısı yastığa denk gelecek şekilde yatırılması. Sağlıklı günler 🌺
Deletedmom388 Teachermom17 2-3 ay reflü yatağında uyudu.Sonradan ona sığmayınca normal yatağa yatırdım.. Şu an 6aylık,kusma reflü problemi olmadığından dolayı düz yatırıyorum yüz üstü şekilde,ekstra eğim verme gereği duymadım açıkçası bir sorun da yaşamadım
Sedanurbet [bilinmeyen] ne yumuşak ne sert olmalı yatak ama serte daha yakın reflüsü felan varsa alttan eğim verebilirsiniz 2 yaşına kadar yastık önerilmiyor omurilik yapısını bozduğu için
Hicranergin3 Yastik kullanilmamasi gerekiyor. Yataginin atina koyduk biz egim verdik. Hastaneden oyle onermislerdi.