keremsumeyra Bebegim 1,5 aylık son haftalarda hep kucakta uyuyor beni bu durum çok zorluyor, yatagına bırakınca en fazla 10 dk sonra aglıyor uyanıyor yatagında uyuması için neler yapabilirim?
aley01 keremsumeyra selam benimde bebeğim 13 aylık ve alıştığı için kucakta uyuyor çok yorucu oluyor ayakta geziyorum o kucağımdaylen sallanıyorum öyle uyuyor ama beşiğinde koyduğumda uyanmıyor yüksek ihtimalle 1.5 aylık olduğu için refleks ile titriyorlar ondan uyandırıyordur kendisini ben bebekken ellerini pijama içine sokardım kundak yapmak yerine öyle uyanmıyordu ya da yarım kundak ile çözebilirsin bu durumu
nurbahar33 keremsumeyra benim bebeğim 3 aylıkken başladı kucağa 11 aylık hala gündüzleri memede kucağımda:) 30 dk meme ağızda beklettim şimdi bıraktım dua ediyorum bi 20 dk kendi uyusun diye
nurbahar33 aley01 benimki 11 aylık gündüz bırakjnca uyanıyor illa 30 dk duracak. hala 20. dk 30. dk döngülerni aşamıyor neden olabilir :(
aley01 nurbahar33 Bence biraz alışkanlığa dönmüş olabilir bebeğinizin ki kademeli olarak yapabilirsiniz mesela evet ayakta gezerek veya sallanarak uyuyorsa uyuduğunda düz değil de yan yatacak şekilde beşiğine koyun temas istiyor belli ki küçük bir yastık çarşaf olabilir bacak arasına koyun ve yatırdıktan sonra yan kıydultsm sonra elinizi göbeğine beline koyun ve çekmeyin öyle 2-3 dk bekleyin haala güvende olduğunu yanımda olduğunuz gösterin böyle böyle süre azalacaktır diye düşünüyorum
nurbahar33 aley01 evet temas konusunda çok hassas gece elim sırtında olsun istiyor mesela huy sanırım ya dediğinizi denicem şükür büyüor artık en çok onun için isriyorum bağımsız uyumasını görmek istiyorum