yaraliceylanim vala bende daha yeni yeni kesmeye başladım gece derinuykudayken torpuyle yapiyodum bı saat baktım olmuyo eşime sen keseceksin. Başka yolu yok dedim o kesiyodu düzgün olmayan yerleri toepuluyodum yine ama törpüde çok uzun sürüyor haklısınız vala bu tirnak kresme benimde korkulu rüyası tırnağı uzadıkça geriliyorum😅