minemomm maalesef oğluma bulaştı, babaannesi yanlışlıkla kafasından öpmüş alnında uçuk çıktı. 20 gün kuluçka süresi var sanırım. Bizde aynı gün uçuk çıktı. Çok uyardım şuan çok hassasım. Maalesef bir kere çıkınca her bağışıklık düşmesinde tekrar çıkabilir dedi doktor üstelik halsiz bırakıp ateş yapıyor. Antibiyotik ve krem kullandık. Lanet bir şey. Zaten büyük zararları cabası anlatmaya gerek yok. Çok pis bir virüs. Gördüğüm herkesin önce eline yüzüne bakıyorum artık