Bence kilolu ve hareketsiz olmaktansa kilosu normal olup hareketli olması daha iyi
Benim bebeğimin de kilosu iyi boyu felan da iyi ama ben çok kilo alsın istemiyorum mama içiyor fazla vermemeye çalışıyorum bu kilo iyi bir şey değil yani anlatamadık bir türlü
Önemli olan yapması gereken hareketleri yapıyor mu , sağlığı yerinde mi, ayına göre görmesi duyması vs. Normal mi bunlar önemli
Ve sadece kiloya bakmak yanlış boyu da hesaba katmak lazım 60 cm bebekle 70 cm bebeğin kilosu aynı olmamalı tabi de aynı ayda olsalar bile