Bu postu okuyacak arkadaşlarım sabredin geçiyor. Tam 7. ayda kızım anca kendine geldi. Hani meme delisi diyorlar ya inanmazdım ek gıdaya geçince benim kızım öyle oldu. Şu anda da ek gıdayla hiç aramız yok. Tam 3. Aydan 7.aya kadar hep uykuda emzirdim ya da yeni uyanınca. Şu anda çok şükür düzeldi. Herkes bana çok sabırlısın diyor tabi kim olsa çoktan mamaya başlamıştı. Sütüm varken mamaya başlamak alıştırmakta bana mantıklı gelmedi. Herkesin bu kadar uzun sürmüyor tabi kiminin 1 hafta kiminin 2, 3 ay. Maalesef benim 4 ay sürdü. Ahh annelik her şeyin en iyisini isterken kendimiz çok yıpranıyoruz. Rabbim herkesin evladını korusun