Kızlar 5 gün oldu çiş eğitimine başlayalı gündüzleri evet altına kaçırıyor ama şöyle bir şey var ki gece bez bağlamadım hiç bi an da kestim ve 4 gecedir hiç bir şekilde altına yapmadı maşallah ama ben bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi bilemedim? İlk 2 gece çişe kaldırdım ve tabi ki yapmadı ama altına da yapmadı hiç. Sizce iyi bir şey mi