Resim bıraktım kızlar alta. Gece bir ya da iki kez su içmeye kalkan oğlum bu gece uyku halinde hep ağladı durdu ışığı da açmamıştım geri yatırdım uyumuştu her seferinde. Sabah kahvaltı yaparken farkettim. Bir şey sokmuş gibi parmağının eklem yeri tırnağı tırnak altı çoğu yerinde belli izler. Kimisi canlı sokması değildir dolama olmuştur dedi, kimisi arı akrep dedi, kimisi dışarıda oyun oynarken eline bir şey batmıştır dedi. Sizce nedir bu. Doktora da götürdük direkt bir şey sokmuş dedi ve serum taktılar alerji için. Ayriyeten o bölge için Krem yazdı. Şurup verdi alerji için. Bana yardımcı olun lütfen kafayı yicem. Hiç böyle bir şey yaşamadım bilmiyorum da..

