Kızlar rota ve karma asimiz vardı bugün ama hemşire yokmuş , sağlık ocağındaki doktor dediki rota aşısını evde kendiniz yapabilirsiniz Ne alaka benim bildiğim hemşire yapar ben yapacaksam niye gittim oraya , Karma aşıları için de Akşam gel dedi ne değişik insanlara denk geldim ya , Bu arada Kendi aile hekimim İstanbuldaydi ama taşındık diye Adana’ya gelmek zorunda kaldık hiç sevmedim onları baştan saçma iş yapiyolar , madem yoksun niye randevu veriyorsun, Neyse bu aşıyı evde yapan oldu mu ?