damila Arkadaşlar merhaba 1 aylık bebeğim var hem anne sütü veriyorum hem mama veriyorum çocuğuma ilk başta mama olarak hipp başladık sonradan çok gaz yaptı diye golden goat başladık onu içirdiğimden beri kakasını fitil kullanmadığım sürece yapmıyo tekrardan hipp kullanmaya başladım bugün golden goat gaz yapıyomuş herkes bundan şikayetçiymiş araştırdığıma göre ne yapabilirim sizce mamasına zeytinyağı koydum fayda etmedi doktor probiyotik de verdi forbiome minies diye bir damla o da işe yaramıyor galiba mamadan mi probiyotikten mi bilmiyorum ağlayarak mamasını içiyo bazı günler sakinken bazı günler ağlama krizlerimiz oluyo sakinleşmiyo hiçbir şekilde akıl verin LÜTFEN
simseklivekalpli damila hipp combiotic gaz yapmaz, golden goat hiç kullanmadım, 10 güne kadar kaka yapmaması da normal diyorlar aslında. Mamalarda da sindirim dostu gibi bir şey yazmasi lazım comfort vs olur mesela onlar bağırsağa daha faydalı oluyor
mkzz sma comfort öneririm aynı süreçleri yaşadık ilaç gibi geldi bi de doktorumuz infacol probiyotik damla yazdı onu aldık çok rahatladı oğlum