gokcehilal Bebeğim 3200 doğmuştu 3000 kiloya düştü 1 ayın sonunda 4000 kilo olmuştu bugün 2 aylık oldu sadece 400 gram almış 4400 şuanda sütüm var ama yağlı mi değil kalitesi mi düşük mutsuz sürekli ağlayan bir bebek de değil ac olduğunu hiç hisetmedim ne yapmam lazim
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala gokcehilal benim kızım da 7/24 emerdi, 4. ay kontrolünde 100 gr vermiş dedi hemşire şok oldum. Nasıl oluyo anlamıyorum, sütün yağsızlığından mıdır nedir🤷🏻♀️Doktor mama da başlatmadı, öyle devam ettik.
AlparslanMom61_ gokcehilal aynı durumu yaşıyoruz bizimki de 2.ayında 500 gram almış doktor mama takviyesi yap dedi sizinki ne dedi?
Sekerpare_ gokcehilal Canım benim bebeğim doğdu anne sütü aldı iki ay 4 kilo aldı sonra süt alerjisi çıktı bütün vücudu çok kötü oldu o ay alerji yüzünden 200 gram aldı ben çok üzüldüm sonra dikkat ettim kilo alımı düzeldi
gokcehilal NeclaLeylaCeydaOhnealaneala biz iki hafta deneyip devam edicez bakalım çok üzülüyorum aç mı diye
AlparslanMom61_ gokcehilal benimkisi direk mama ver dedi hiç İçime sinmiyor yarın başka doktora randevum var bakalım o ne diyecek
gokcehilal AlparslanMom61_ öncelikle ye iç ve bol bol uyu dedi direk başlamak istemiyorum şuan da acaba aç mı diye çok korkuyorum ama