irsemiaa Minik123m geçen gün gittim sordum bende anaokulu için 2 tane yan yana okul biri 15 bin aylık dedi biri 1000tl ikiside devlet bu nasıl bir fark anlamadım
Esrabursa irsemiaa tam günse fiyat fazla oluyor çünkü kulüp oluyor çocuk öğleden sonra onlara katılıyor onun için ücret alınıyor ama sabah ya da öğlen tek gidiyorsa 1500
Blackcloud sadecoffeee Nasıl yani toplam 16 bin ₺ mi oluyor? Bu ne saçmalıktır ya iyice suyunu çıkardılar, okullarıda ticarethaneye çevirdiler şu hale bak.
Sonsuz18 Minik123m ay fiyatlar ne kadar çok biz bu yıl 650 verdik devlet anaokulu yeni sezonda sübyan okula yazdırdım 3500 4000 arası
2cocukluanne_ gezentiannee 😱normalde evden dışarıya çok çıkmıyorum da eğitimi de parayla verecek kadar olmazlar diye düşündüm herkesin yardımcısı olsun 🥺durumu olanlar öder de ya durumu olmayanlar ne yapacak
Miraeleysa senalica evet önümüzdeki eylğl için yarım gün 2.300₺ 3 yaş kızım sabah 8 öglen 12 kulüp derslerini arkadaşım söyledim evet öyle şeyler varmış
sadecoffeee Blackcloud evet senelik 16 bine tekabül ediyor.Fakat şöyle birşey var devlet okullarına temizlik görevlilerini devlet yeterince vermiyor bu yüzden okul kendi bütçesiyle alıyor o bütçeyide buradan çıkarıyor yine devlet açığı işte nerden baksak.