Oğlum 4 gün sonra 25 aylık olacak.
Sıcaklar o kadar bunaltıyor ki bizi poposu hep pişik oldu bende rahatlasın diye bezini çıkardım.
Bezini çıkarmışken belki alıştırabilirim diye bağlamamayı düşündüm.
Sabah uyanıyor bezini çıkarıyorum tuvalete götürüyorum bekliyoruz bişey yok kahvaltı yapıyor tuvalete götürüyorum çiş var mı diyorum gok diyor çıkarıyorum, çıktığımız gibi altına işiyordu buna gülüyordum aferin sana çişini yapabildin çiş gelince tuvalete gideceğiz diye mutlu oluyordu bugün 8. Gün ama aslaaa tuvalete yapmıyor kakasını bile altına direkt yapıyor hani bir surat ifadesi olur anlarız ya da erkek çocukları genelde özel bölgesini tutar cişi geldi deriz ya bizde yapmaya yakın böyle bir ifade yok yaptıktan sonra suratını ekşitiyor rahatsız olduğu için.
Tuvalet ile ilgili şarkılar söylüyorum (cisimiz tuvalete gibi) , konuşarak anlatıyorum , klozetine oturuyor bundan yana bir problem yok ama gel görelim ki bir gün olsun daha klozetine yapmadık her gün altına yapıyor. Öğlene kadar bezsiz kalıyor öğleden sonra bezliyorum acaba biz hazır değil miyiz ? Arkadaşımın çocuğu 3.5 yaşında çokta güzel konuşuyor ama hala bezli daha hazır olmadığı için açmadığını söylüyor diğer arkadaşın çocuğu 1.5 yaşında bezden kesti…
Diyeceğim o ki bu olay da bebekten bebeğe değişiyor ama hazır olup olmadığını nasıl anlayabilirim? Çünkü dediğim gibi oturuyor klozetinde gayet iyi bekliyor gok deyip kalkıyor öyle üstüne yapıyor 🥲