Ikicocukanasiyioldum benim oğlumda 2 aylık oda çok seviyor yüz üstü. Doktora sordum karnına başkı yaptığı için gazı rahat çıkar bebek rahat olur dedi bende gündüZleri yüzüstü yatırıyorum hep o yüzden reflü yatagı aldım rahat yatsın diye önceden yastıkta yatırıyordum bazen kafasını gömüyordu yumuşak olduğu için yatak alınca o sorunda kalmadı çok rahat yatıyor