busranrr valla 10 aylıkken de yapsan, 4yaşındaykende yapsan 2. Çocuk demek 2 katı sorumluluk demek. Hiç değilse 4-5 yaşlarında ikinci çocuğu yapmak bana daha mantıklı geliyor çünkü ilk çocuk azda olsa sorumluluklarını bilecek yaşta.
Şuan kızım 2.5 yaş ben kendimi kızım 5 yaşına gelince feln hazır hissederim heralde🤣