Kızlar kızım temmuzda 2 yaşına girecek artık yorucu olmaya başladı oynayınca unutuyor ama sıkıldığı bir durum olduğunda emmek istiyor birde uyurken de emerek uyuyor vermezsem ağlıyor flan sütü bıraktırmak istiyorum ama bana aşırı düşkün bu aralar nasıl yapacağım bilmiyorum sabır taşı salça flan diyolar yada hasta olur kışın hava serinleyince birak diyolar kafam allak bullak oldu ne zor bi süreçmis yardımcı olur musunuz biraktiranlar