Nisanurayten Kizlar merhaba 1 temmuz da anaokulu kayıtları basliyormus daha önceden gönderenler belge olarak ne istiyorlar biliyor musunuz
cemreninannesi_ Nisanurayten her okulun değişiyor ya benden vesikalık fatura nüfus cüzdanı fotokopisi ikametgah maaş bordrosu istediler
mhtpdrmz Nisanurayten geçen sene 6500 senelik almışlardı bu sene 10 civarını bulur diye tahmin ediyorum
merrv26 Nisanurayten bizden geçen sene aşı kartı fotokopisi ,8 tane fotoğraf ,kimlik fotokopisi, sağlık raporu istemişlerdi
simseklivekalpli Nisanurayten evet kesin kayıtlar Ağustos’ta oluyor. O zaman evrakları teslim ederken eylül ayının ücretini de ödüyorsunuz