larennndemet merhaba evet her ikisinden bir doz yapıldı ilk gün huzsuzdu ama ikinci ve üçüncü günler aşı yeri şişti ve yürüyemedi bu yüzden de çok hıysuz du ilk iki gece ateşi çıktı sadece bir gece Calpol verdim 4. Gün artık yürüyebildi ama bacakları ağrı yapıyordu bence çünkü düşüp durdu sonra yavaş yavaş açıldı canm