-Ozge- 3bucuk yaşındaki oglumu gecen gece sinek perişan etmiş göz kapağını ısırmış 2 gündür göz kapağı kızarık ve şiş tavsiye üzerine fenistil krem sürdüm fakat geçmedi korkuyorum iltihap vs. Olmasından onereceginiz birşey varmı? Yoksa doktora danışacagim
Elifciimmm -Ozge- merhaba çocuğunuz iyileşti mi ne yaptınız acaba benimde kızın aynı şekilde göz kapağında kızarıklık var
-Ozge- Elifciimmm Bizim kızarıklık sinekten kaynaklıydı her gün duşa soktum yüzünü köpükledim birde fenistil sürdüm yaklaşık 3 gün sonunda düzeldi