Selam anneler oğlum 25 aylık 1 buçuk yaşında bi bronşit oldı sonra 2 ayda 1 tekrarlayan öksürük oldu ama ileri şekilde oluyodu buhar veriliyordu hastanede. Alerji testleri temiz herhangi bir alerjisi yok. Doktor ileriki yaşlarda astım olabilir biz olmaması için buhar tedavisi yapıcaz dedi. Böyle olan ilerleyen yaşlarda geçen var mı