Ben öldüm bittim pazartesiden bi başladı mide ağrısı kramp sonra ishal oldu bo gün sonra gidiyorum doktora ilaç ver iğne yap sal 2 günde 3 kilo verdim yiyemiyordum bugüne kadar gene bi tik iyiyim ama isal hala su gibi geçmezse yarın gel antibiyotik verelim dedi bakalım kramp yok en azından ama yemek yemeye korkar oldum iyiki çocuklar da eşim de yok bide onları düşünemiyorum ben bittim çocuk nasıl dayansın Allah kolaylık versin ne yedim ictiysem boş su gibi gidiyor