kubrakaradumann ecempeker kaç aylık ne kadar veriyorsunuz bana eczacı içinden çıkan damla çubuğuyla 0.5 ml verin dedi ama o zaman 5.5 aylık falandı 7 aylık oldu hala öyle veriyorum yetersiz gibi geliyor sanki doktor randevumuz da 8. ayında o yüzden doktora da soramadım
tahin drgkt eğer ki maddi olarak çok zorlamazsa sağlık ocağının verdiğini kullanmayın, dişlere zarar veriyor ve kabızlık gibi sıkıntılar yaratıyor, ocean bestiron falan daha içeriği temiz damlalar
ecempeker kubrakaradumann valla bende o çubuğa göre veriyorum doktora götürmedim hiç daha cok şükür aile sağlık ocağındaki hemşire cok yardımcı oldu öyle veriyorum bende yani doktorunuza danışın daha iyi söyler
[silindi] izge damla değil d vitaminini bir fıs veriyorum, 3 damlaya denk geliyormuş. Demiri de içindeki ölçekle bazen yarım bazen de bire yakın veriyorum
izge Ocean microfer aldim ustunde 4-10yas grubu cocuklar icin gunde 1 ml yaziyor dogru 4 aylik icin nasıl kullanılır