Merhaba.
Benim bebeğim 2 aylık oldu. 1. Ay kontrolünde doktor kilosu az diye mama başladı. Günde 4-5 kere 60-90 cc dedi ama 90 cc toplasan 3 kere vermemişimdir. Ben sabah öğleden sonra bir de akşam geç olmayacak bir saatte veriyorum beni gece emmeyi bırakmasın diye. Eğer çok aç kaldığını düşünüyorsam ilave bir öğün daha oluyor. Her emzirme sonrası verince meme reddi süt azalması olabiliyor. Bu arada bu kadarcık mama takviyesiyle bile 1 kilo aldı. Şu an devlet hastanesinde emzirme desteği alıyorum mamayı bırakmak için daha yeni başladık inşallah sütüm artınca bırakıcam mamayı 🤲🏻 oradaki ebe mama miktarı az olduğu için daha kolay olabilir dedi bakalım. Bu arada mama korkulacak bir şey değil bebeklerimiz sağlıklı olsun da meme mama fark etmez 💕