Rabia_38_01 Bebegim 1 aylik emzirirken cok sancilaniyor sizdede bu durum var mi özellikle emzirirken oluyor kizariyor sinirleniyor böyle normal mi bilemedim??
Saripapatyaannesi34 Rabia_38_01 gaz olabilir canım ya da sütün tazyikli gelebilir bir diğer ihtimalde sütünün geç gelmesi olabilir
Ofiser Rabia_38_01 cnm çene kasları güçlü değil henüz tam çekemiyorsa sinirleniyordur memede rahatlıyor çünkü . bi ihtimal de gazı olabilir meme haricinde de ıkınma kızarma varsa gaz da olabilir ilk aylar böyle olur kolaylıkla atlatırsınız inşallah 🙏
Omerinannesi33 Merhaba. Benim de oğlum 3 aylık onda da böyle sorun var. Bence normal. Zorluyorum emmeye devam etmesi için sonra doyuyor gazını çıkarıyorum uyutuyorum. 1 aylıkken de böyle yapıyordu sonra yapmamaya başladı arada sırada yapıyor.
Rabia_38_01 Omerinannesi33 sadece emerken oluyor kizariyor ayaklarinu cekiyor emme bitince normale dönüyor
Rabia_38_01 Ofiser meme haricinde pek olmuyor ama emerken belli gaz sancisi cektigi anlamadm neden bu şekilde
Ofiser Rabia_38_01 zamanla bebeğinizin tepkilerini daha iyi anlayacaksınız merak etmeyin memeyi elinizle sıkın süt oranına bakın az mı çok mu bir de göğüs ucunuz az mı tutmakta zorlanıyor olabilir biraz güçlensin çene kasları düzelir inşaallah