Hanımlar merhabalar🥰 bebeğim 5 ay 7 günlük ama 5 ay olduğundan beri geceleri zor geçiyo. Yarım saatte bir, bir saatte bir uyanıp eee diyo ağlayarak sürekli uykuya döndürmeye çalışıyorum uyuyor bazen, bazende yatağa koyunca yine kalkıyor yarım saatte. Aynı döngü ve bu şekilde sabahlıyoruz diyebilirim. Uykusuzluktan bayılcam böyle değildi acıkınca uyanırdı. Şimdi gece gözünü açmadan mızıldanıyor habire uyutmaya çalışıyorum gece. 5 ay kontrolünde diş belirtisi daha yok dedi doktor ama kaşınıyor olabilir mi? Şişlik kızarlıklık beyazlık yok ama aklıma kaşınma ihtimali geldi. Elimizi falan tutup ağzına götürüp epey sıkıyor ısırıyormuş gibi. Bilemedim ya da 4.ay atağından başka atağa geçtik ne yaşıyorum 1 haftadır bilemedim😂 ne yapmalıyım ve geçici mi bu süreç? 😒