5 yaşına yeni girdi oğlum 1 ay olmadı bile ve 2 ci bebeğimiz oldu zorlandık baya yenigogan zordur bilirsiniz oda etkilendi evet yeni bir bebek ve benim bebekle ilgilenmem surekli evet babalarida bilirsiniz işte 10 gün hastane kaldık oğlumda benimle kaldı babasıyla gitmedi ve ben ona her fırsatta sarıldım.optum anlattım en çok senj seviyorum dedim bebek bakmamız lazım yoksa buyuyemz sana abi diyemez diye anlattım vs vs ama bu aralar bana karşı gelmeye çalışma el kaldırmaya çalışma eskiden ben Bi kizdimmi korkardı şimdi delirsem umurunda olmuyor ve ufak ufak küfürde etmeye basladi evde çevreden duyuyor etkileniyor çevresinde kuzen vs bu sekilde oda yapıyor haliyle uzaklaşınca birsure artık okullar btti şükür ama nasıl eski disiplin i geri getirilemez gelismci varsa aranızda bana akıl versin yada aynı drumu yaşayan ona zmnda ayırmaya çalışıyorum da aksamalri yatarken uzuluyo anne seni üzdüm beni affet diyor agliyo bazen tamm oğlum diyorum sarılıyoruz uyyor