Kızlar bebeğim 8 ay 15 günlük. Akşam uykusuna 19.30-20.00 arası yatar sabah da 06.30 gibi uyanırdı. Son 1 haftadır sabah 05.00te uyanıyo ve tekrar uyumuyo ama gündüz ilk uykusu bu sefer öne çekilmiş oldu doğal olarak dayanamıyo 07.00 gibi uyumak istiyo. Bu ay zaten aşırı huysuz da diş de henüz çıkarmadı sürekli ağlak modda ve iştahsız acaba bu dişten kaynaklı mı yoksa gündüz 3 uyku artık fazla mı geliyor da sabah erken uyanıyor anlamadım. Nasıl anlayacağım 2 uykuya düşmesi gerektiğini yardımcı olur musunuz?