Vctry17 10 buçuk ay oldu hala arada sızlar afedersiniz geçen gün kabız oldum çok acıdı kan geldi korktum ama doktora da gidemedim yalnızdım 10 buçuk ay sonra dikişin açılma ihtimali var mıdır
Mamaqueen Elifaksy ben surekli aynadan bakiyordum. Ayriklik vardi dikislerde. Bitisir sandim bitismedi gunlerce hatta haftalarca
Aysgllylcn Elifaksy benim iç 3 dış 5 taneydi canım 25.günde anca iyileşmişti ve dikişler düşmüştü bol bol batikon sür çabuk iyileşir dikişin azmış
Alimmm141 Elifaksy 26 günümde düştü benim dikişlerim düşmeden önce baya agrım oldu dikişlerim çok Battı açıldı sandım meğer düşücegi için miş bikaçgünede düştü🙃
Kubuu1 Elifaksy normal bence benim de öyleydi pansumanı da ilk bir hafta yap demişti zaten doktorum ama iyileşmesi bir ayı bulmadı. Bir de Medine hurması yiyin yaraların çabuk iyileşmesini sağlıyormuş bence onun da faydası oldu