Dün küçük bir ameliyat geçirdim ameliyat sonrası ağzımda boğzımda inanılmaz bir ağrı vardı resmen hasta olmuş ta boğzlarım şimşiş gibi hemde acıyordu dilim falan yara olmuş ben narkoz etkisinden olacağını düşündüm etki geçince geçer herhalde dedim sonra yemek yeme saatim geldi çorbamı getirdiler çorbayı içtim ağzıma sert bişey geldi bir baktım dişim o gün taburcu olduk ama bugün pansumana gidicem söylesem mi böyle böyle oldu diye ağzımın içi çok kötü