Valla ben la roshe kullandım, bence abartıldığı kadar değil.. cicaplast kremi hariç hiç memnun kalmadım. Yüzümde sivilce çıkar, lekesi kalır. Bioderma sebium serisini kullanmaya başladım ancak gidip eczaneden alıyorum. Düzenli kullanıyorum, sivilce çıkıyor hemen söndürüyor Çok memnun kaldım, tek pişmanlığım neden daha önce almadığım.