Evde emaye kupa bardak vardı . Ben kahvaltı haızrlarken 21 aylık kızım az once masadan uzanıp almıs onu içeri goturmus oksurerek gelıyordu elıne baktım kupa elindeymiş kupayı alınca farkettım kı ısırmıs kaplamasından koparmıs onu yemıs . Birşey olur mu ne yapmam lazım. Agzını kontrol ettım bısey bulamadım yutmus sanırım o öksürmeler ondanmıs 😢 işaret parmağımın tırnağı kadar küçükcük bir parça ama gene de korkuyorum