mmomyyy Kızlar normal kontrole geldim sancım çıktı. Önceki de sezeryan olduğu için doktor bekletmeyelim dedi ve yatışımı istedi. Lütfen bana dua eder misin bende yavrum da sağ salim çıkalım 🙏
nilikonunannesii mmomyyy sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰bende 36+4 te doğum yapmıştım hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür sizin de öyle olur inşallah, 🤲
Kitsu mmomyyy normal ama benim yeğenlerimde 36 da doğdu ikiside bir dönem kuvezde kaldı. Ciddi bir sağlık sorunu var mı ciğerleri gelişmiş mi
mmomyyy Kitsu henüz birşey demediler ciğerleri tam gelişme iş demişler. İnşallah sağ salim alırız üzülüyorum doğum yaptım ama bebeğim yok. Ama sağlıkla çıksın da sonuç olarak yine de birşey olmaz
Kitsu mmomyyy erken doğumda en yaygın sorun o olabiliyor oda kuvezde kalarak çözülüyor. Siz içinizi rahat tutun bebisinjz için bir an önce toparlanmaya bakın sizde ağır bir ameliyat geçirdiniz sonuçta iyi düşünelim iyi olsun çok dua ediyorum 🌸