nurxalya Kızlar selam bebeğim 2 aylık doğduğundan beri hep sağ memeyi vermek alışkanlık oldu onda da bendede ara ara sağım da yapıyorum 2 memeden ama genelde hep sağ memeyi veriyorum.yeterli de geliyor süt.solu vermemek sütü keser mi azaltır mı
skkdkdr nurxalya bende alışkanlıktan hep öyle yaptım emzırdıgım memede süt kesılme vs olmadı sadece boyut farkı var o gecermı acaba 11 aylık
Kardelen07 skkdkdr memeden hala süt gelyor mu benimde 1 sene oldu tek meme emiyor diğeri hala kesilmedi
skkdkdr Kardelen07 amelıyat olduğum ıcın memeden dırek kesmek zorunda kaldım ama dıyerı gıbı gelmıyordu
annesinintatlisi Evet birini daha çok emzirirseniz o daha hızlı dolar öbürü de kesilmez ama sık emdiği meme kadar süt gelmez.