abcdsa Dört aylık bebeğimde süt alerjisi çıktı iki üç haftadır kaçamaksız diyet yapıyorum şikayetler azaldı fakat hala emerken ıkınıyor kızarıyor ıkınmaktan resmen savaş veriyoru ya neden olabilir hiç süt ürünü yumurta tüketmiyorum çok üzülüyorum bu haline
merve2255 abcdsa oğlum 5 aylık elhamdülillah alerji falan yok Ama hala kakasını emerken yapıyor gazınıda emerken çıkarıyor Çok normal bence
suheyla92 abcdsa domates ve et tuketmeyin bir de oyle deneyin benm arkadaşımın kizinda da ayni sorun vardi çapraz bilmem ne deniyormus sanirim
Bty5 Gazı olabilir kakasını zor yapıyor olabilir elma yağı ile ayaklarının altına masaj yapıp ovalayın karnına masaj yapın iyi gelir
abcdsa Bty5 ya aslında emmediği zaman o kadar rahat kaka yapıyor ki anlamadım neden böyle çok üzülüyorum
edoliiicik Benim bebeğimde öyle. Çoklu besin alerjisi var aylardır katı diyetteyim ama hâla memeyle kavga eder. Doktor belki hâla alerjik bi besin gidiyor olabilir demişti. Yediklerinizi bi gözden geçirin isterseniz
abcdsa edoliiicik merve2255 kaka ya da gaz yapmıyor karın ağrısı çekiyor sanırım alerjiden dolayı kıpkırmızı oluyor kavga ediyor sanki terliyor resmen savaş veriyor yavrum emmek için
abcdsa edoliiicik peki sizde burun tıkanıklığı da oluyor muydu aslında burnu açık emdiği zaman tıkalı değil ama ara ara fıkır fıkır ses çıkıyor ben onu da alerjiden dolayı diye düşünüyorum çünkü temizleyince bir şey gelmiyor ve düzelmiyor da
abcdsa gnsmm ben de düşünmemiştim umarım değildir sizin biz ilk 3 ay aşırı gazlıydı bebeğim keske o zaman fark etseydim
abcdsa MayaliHamur zaditen verdi ama çok fazla bir burun tıkanıklığı yok bir kez kullandım çok uyku yaptı o yüzden kullanmıyorum