Eşim sanki cocuktan sonra ilgisizlesti gibi geliyo bana karşı. Sanki hic bisey paylasamiyoruz hayatimiz monotonlasti sadece cocuk üzerine kuruldu gibi.,bana mi oyle geliyor normal midir bu durum kizlar esime diyorum boyle.boyle o zamsnda ilgi gosteriyo ben dedim diye ilgi göstermesini de istemiyorum aglamaya basliyorum.