Sedagzn Merhaba hanımlar Aydan beri 10 kgdayız 11 aylık olmak üzereyiz yemek istemiyor 3. Diş patladı onun iştahsızlıgı dedim ama ek gıdaya başladığımızdan beri yemiyor çıldırmak üzereyim böyle bir durum yaşayan varmı blw de denedim ama atıyor sürekli çok yoruldum
Aselinannesi0655 Sedagzn 11 aylık 8 kg 6 dişi var ve aktif yürüyor. Mama sandalyesinde ayaga kalkıyor ayakta yedşrmeye çLılıytm iki kaşık fazlası yok
mombebiss02 Sedagzn 24 aylık oğlum 11 kilo 11 in üstüne çıkamadık bence ayınıza göre kilonuz çok güzel şükredin :)
Sedagzn Aselinannesi0655 ne olacak böyle ya sürekli mutfaktayım ama asla yemiyor herşeyi deniyorum giden zamana yemediği gıdalara yazık gerçekten biz ne yiyorsak ondan verelim artık canıma tak etti dedim iki gün yedi sonra yine yemedi
Aselinannesi0655 Sedagzn bende aynı aşkım vallahi tuz bile attım salça asla yemedi. İlk kızım taşı bile yer bu böyle çıktı ve biz çık zayıfız
Sedagzn Aselinannesi0655 mutfağa girmek istemiyorum artık gerçekten yemedikçe ağlıyorum artık emdiği sürede 2 dk yı geçmez anlamıyorum derdi sorunu ne kan değerleri herşey de normal aslında
Aselinannesi0655 mombebiss02 ya peki doktor ne diyor. Ben danışmanlık aldım online Osman gönülaldan kilosu güzel diyor
Sedagzn mombebiss02 persenteldan iki basamak düştük bilmiyorum bu kadar iştahsızlıgın başka nasıl bir sebebi olabilir
mombebiss02 Aselinannesi0655 Banada doktor normal olduğunu her çocuğun kilolu olmayacağını yapısının bu şekilde olduğunu söyledi kaç doktora gittik hepsi aynısını söyledi size ne dedi peki Osman hoca kaç aylık bebeğiniz
Aselinannesi0655 mombebiss02 bebegim 11 aylık kız bebekse normal dedi ama erkek bebekse kilosu az dedi. Bi de bizim doğum kilomuz 2500. Hatta çok iyi almış dedi . Anne sütü de yok mama 90 cc zorla
Sedagzn Aselinannesi0655 doğum kilosunu baz alıyorlar böyle durumda o yüzden normal sınırda şuan ama bilmiyorum kaç kg olursa olsun yememesi büyük dert instagram daki o 3 ana iki ara öğün yaptıran videoları görünce cinnet geçiriyorum
Aselinannesi0655 mombebiss02 benim çevrem prof osman gönülallarla dolu. Valla yıldım. Herkes bişey diyor. Valla onu yedircdm diye saatlerce aç kalıyorum sonuç ikimizde açız o daha iyi hatta mama içiyor 😬
Aselinannesi0655 Sedagzn bi de yaz cnm sıcak ondan biz şimdi geldik doktordan 8 kilo çıktı. 11 olcaz 22 snde bu cocuk minyon böyle gidecek dedi
Aselinannesi0655 Sedagzn onlara inanmıyorum artık kız hayvan gibi tabakları bitirmeleri imkansız. Ben ara ögün yapmıyorum artık yemiyor. Zorlamıyorum yani napim