yesimaiselina benim kızım 6 aylık olacak nerdeyse 15 günlükken çıktı ilaç tedavisi görüyor şuan diğer bebeklere göre kilosu hep geriden geliyor ilacını doktoru her ay artıyor çünkü tedavi olmazsa zeka geriliği yapıyor ama korkma eğer tiroid bezleri varsa sıkıntı olmuyor sadece acı acı her gece ilaç alıyor çocuğum rabbim beterinden korusun diyip olanı öpüp başımıza koyduk